Nalle och fest.

Igår hade min syster och hennes kompis 18årsfest.
Så var där. Har sovit typ 5h i natt. Så nu är man super pigg! (not...)
Där av dålig uppdatering idag och igår.
Nalle:
Red ut en sväng med honom och skulle ha kul!
Hoppade några stockar och gjorde en liten bana i slutet. När vi hade hoppat sista hindret så gjorde han världens bockserie. Anna hade sagt innan trilla nu inte av för då blir det pinsamt om Nalle kommer hem själv. Så jag tänkte nu trillar jag av ^^ Men det gick bra.
Några bilder på Nalle.
Han riktiga namn är Cadmandue De Goldenbom

På väg hem från vår tur


Nalle efter en träning
(det e Anna som sitter på)


Nalle ponken! :D
(Anna har min hjälv som är lite liten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0