Hajjen 5 November

Igår så red jag, Emilia och Elin på en lite längre tur. Det var mest skrit då det var myket asfalt. Men det fanns någon grusväg där vi kunde trava och galoppa lite. Det var väldigt mysigt och roligt.
Men innan vi han komma en bit så fick jag rida lite rodeo häst.
Jag skulle spänna sadelgjorden så gled sadlen åt sidan, inte jättemycket, men tillräkligt för att han skulle börja. Han bockade och hoppade överallt. Mitt enaben var ju framför sadlen, men lyckades sitta kvar ett bra tag men tillslut så trillade jag av. Mitt finger hade på något sätt lindats runt tyglen så det gjorde väldigt ont! Slog mig inte någon annanstans som tur. Så nu har jag ett tjockid finger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0