Skolan.

Sex lektioner på en dag! Det är fan hemskt!

Spanska:
Idag så pluggade vi på texten vi har till på fredag. Så inget speciellt där.

20 min rast

So:
So:n var helt okej. Vi lyssnade mest på när Håkan pratade och i slutet så svarade vi på några fråger.

5min rast!


Svenskan:
Dööö!! Jag vill inte ha någon jävla svenska just nu!! ahhhh! Jag somnar (!), men man måste göra det.
Vi skriver om litteraturhistora! VEMFANBRYRSIGOM EDGARALLANPO!? Inget jag i alla fall!

Lunch ca 40min?

Matte:
Vi räknade procent, så trååkigt. Vissa tal bara skriver man speciellet B-uppgifterna. C har jag inte gjort än.
Och till imorgon har vi matte läxa som tur så gjorde jag den igår, vilket var bra för jag kunde inte alla tal typ. Så när jag hade gjort B-uppgifterna i skolan så gjorde jag dom talen som jag inte kunde igår (fast att man inte fik (A) ). Fick rätt på alla som tur.

10min rast?

Bild:
ÄNTLIGEN ett ämne där man inte håller på att dö! Såmn tur vi har som har vild mitt i allt, annars ahde man nog dött!
På bilden så gjorde vi några mål och målade fint runt om.

20min rast

No:

Vi labbade och svarade på frågor om andningsoraganen. Inte så jättejobbigt.
Gansaka kul hade vi när vi blåde i en sak som mätte hur mycket luft man kunde blåsa ut. Jag kunde blåsa 3,9kg. Intressant va?
Sen så var den lektionen slut + alla andra!!! YES!!

15.20 slut!
Fast vi är inte hemma förren 16.00!

Övrigt:
Jag fyller år om en vecka! Yeeyh!!
Sen så hade vi FUS möte idag 18.00 - ca 19-30. Älskar våra FUS möten, vi har så kul! + jag blev vice sekreterare *stolt* :]
Jaa, det var väl allt jag har hittat på.. tänkte rida men så varade FUS mötet så länge så struntade i det.

Puss och kram!





Kommentarer
Postat av: Marry Potter

Du glömde skriva om när vi åt kakor och när du kissa på dig på svenskan är Karin Wrammerfors kom och skrämde dig med en plastspindel. >.<

''Ger dig dåligt rykte'' >: D ''Im still bad''

2011-01-20 @ 19:26:32
URL: http://arkivm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0