Helgen.

I helgen har det varit jättedåligt ppdatering, men har gjort grejer typ hela tide, eller så har jag inte riktigt vetat vad jag ska skriva om. Men här kommer min helg:

Fredag:

Kom hem från skolan och åkte till stallet. Red i ca 40min då jag hade tränat dagen innan.
Hon var jättefin! Gjorde lite ökningar så att hon lyssnar på min skänkel. Var lite trög med det på träningen, hon ville inte iktigt ta den. Så nästa torsdag så ska jag ha några runda sporrar och se om det går bättre. Tyckte att hon lyssnade bättre på fredagen. Vet inte om hon blev lite trött i slutet av träningen (det var mest då hon inte lyssnade riktigt).

Lördag:


Skulle egentligen ha kollat på när kusinen spelade fotboll, men så fick vi ingen tid på när hon skulle spela, så det blev inte av. Skulle ha träffat Anna där då.
I stället spelade jag och pappa GT 5. Jag vann typ hela tiden. :)
Sen kl 16.00 så åkte vi till bolagret och köpte gadroper tror jag. Sen så körde vi till kusinerna.
Sandra fyller 10år!

Söndag:

Gick upp ca 9.00 och fixade mig. Jag, Rebecka och Mathilda skulle på konfa kl 10.00 i Dalby. ( by the way. Det finns en snygg kille i gruppen :] )
När jag kom hem från konfan så åt jag och sen åkte jag till stallet.
Trimmade bara en liten stund, skulle sen på ett möte. Där fick vi reda på om tävlingar och sånt.
För hoppningsvis så ska jag va med och tävla i Div 1 i höst.
Den 5/2 så ska jag tävla min andra LD och min första LC men Tuttan. I LC:n så är det minimästerskapet. Längtar jättemycket!!!

Jaa det är det jag har gjort i helgen.

Övrigt:

Som jag skrev på fredagen så har jag börjat träna på Torsdagar för Catrin Lindh. Tycker att hon är jättebra! Hon säger inte ex: benen eller händerna en gång utan hon "manar på" benen, benen, benen hels tiden typ.
Det var min uppfattning efter en träning, får se om det känns lika bra nästa torsdag.

I veckorna så blir det inte så jättebra uppdatering då jag måste hinna med både skolan och Tuttan. Har gansak mycket läxor. :(

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0