:'(

Precis när man är trygg och allt käns bra så bra försvinner allt.
Allt var perfekt. Jag får tävla. Tuttan är bäst! Hon skulle ha fått ett föl Vi är ett team! Hon och jag!
Men nu. Idag så försvann allt....
Jag trodde inte det var sant ville inte. Vill inte!!
Hon ska inte ha föl längre då dom tror att det kommer bli en ponny. Vilket dom inte har nytta av då Rebecca är för gammal för ponny. Så dom ska sälja henne! Pallar inte!! Först att Nalle, min ängel, och nu Tuttan. Det är fel! Och det är förmodligen Barmans sista "termin" sa Cissi... :'( Allt kommer nu!
Pallar snart inte mer sånt!

Men måste duscha nu ses!


Kommentarer
Postat av: mathilda

Vännen :( Mamma säger att du jättegärna får komma och rida Chino någon gång i veckan om du vill tills du hittar en ny häst. vi kan kolla runt lite och se om det finns någon som behöver hjälp! Om du fick ha en foderhäst skulle du ju kunna ha den här, det hade ju blivit mkt lättare. Synd att du inte får det bara :( Men dom kanske har någon på de stället där ni ska praoa som du kan ta hem eller så. Kan ju försöka övertala dina päron. Hoppas allt löser sej iaf gumman. Vi får ses snart!

Puss

2011-01-29 @ 17:59:58
URL: http://mathildaochjulija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0