2011-01-18

Idag så hade vi Hk först och där skulle vi två och två göra en middag.
Jag och Linn gjorde fläskfilé med Bulgor (stavning?) med sallad och tatziki sås. Det blev jäättegott!!!
Och vi hade pengar över (man hade 25:- / person) så då gjorde jag vit chokelad mouss, men det blev typ kräm.
Men jag har att skylla på att jag inte har gjorde förr och det stod inte hur mycket man ska vispa grädde. (A)
Tyvärr så hade min kamera inget batteri, glömde kolla det igår, så det blev inget foto.

Sen så har vi haft jättetråkig svenska!
Man bara skriver en massa saker man glömmer direkt!
Dööör!

Det blev ingen ridning idag.
Men imorrn så blir det rida + FUS möte!
Kul,kul,kul!

Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Marry Potter

Jag slår vad om att min och Lollos måltid blev godare. Helt grym blev vår. ;)

2011-01-18 @ 18:14:31
URL: http://arkivm.blogg.se/
Postat av: Louise.

Håller med Maria. 8D

2011-01-21 @ 16:56:50
URL: http://jagtyckerinteomdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0