varmt!

Idag har det varit så himla varmt väder!
Så himla skönt att det är varmt och inte som vintern.
Hoppas att hela sommaren blir så här, om inte varmare...(a)

Måste berätta om igår.
Jag och Anna skulle köra lite Horsemanship med Tuttan i ridhuset.
Vi gjorde iordning henne och tog en massa godis, i detta fall havre med korn...
Vi släppte henne löst och skulle börja med att hon skulle komma när jag kallade.
Wow bra det gick. not.
Hon total ignorerade oss eller så började hon springa runt oss precis som vi longerade henne. wtf?
Aja, så prövade vi att hon skulle följa efter en av oss, den andra satt i ett hörn. Ibland följde hon med och ibland bara gick hon dit hon ville.
Så jaa väldigt lyckat...
I hagen är hon helt anorlunda, då följer hon efter mig och travar till och med med mig ibland.
Så vet inte riktigt vf hon inte ville, men aja. Vi får öva en massa. :)
Idag så var det en massa flugor på hästarna hela tiden. :(
Gick och tog bort dom när jag var hos Tuut i hagen.
Ska se film och käka godis. ;)
Puss o kram
Lille Falco som blir bombad av mina och Elins pussar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0