Hej... Igen. :D

Det var ett tag sedan jag bloggade, men nu är jag tillbaka! :D
Hur allt ser ut nu:
Tuttan ska säljas. :(
Det har varit någon och tittat på henne och ska förmodligen köpa henne.
Vi ska tävla i helgen (dressyr). Vi ska rida LB:1 och kaaanske LC:2.
Vi får se.
Om hon inte åker innan det är tävling i Eslöv så ska vi ev hoppa LC.
Hoppas, hoppas att vi hinner hoppa i Eslöv...
Just nu är jag på prao i två veckor.
Denna veckan praoar jag på en hästklinik i Löberöd. Tänkte ta lite foton och lägga upp. Hade det varit något?
Nästa vecka så ska jag åka till ett försäljnings-stall med min kompis. Vet ej om internet kommer vara tillänglingt då. Vi får se. :D
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Elin Berggren

svar; finns på outleten på ridsportbutiken.net om du har strl 40 ;) annars vet jag inte :)finns lite överallt tror jag!

2011-04-05 @ 21:50:37
URL: http://elinb.blogg.se/
Postat av: Elin Berggren

svar; finns på outleten på ridsportbutiken.net om du har strl 40 ;) annars vet jag inte :)finns lite överallt tror jag!

2011-04-05 @ 21:50:40
URL: http://elinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0