Fullt upp

Som ni vet så tävlade jag i söndes. (mer om det kommer)
När jag kom hem så fixade först klart i stallet.
Sen ringde Emmie och sa att dom var på en häst outlet i Flyinge.
Man bara YES!! Så jag körde dit och träffade Emmie!!
Sen hem byta om och tillbaka till stallet för att träffa Anna och Amanda.
På kvällen så kollade jag och Amanda på Titanic.
Gud vad älskar den filmen!
Ååh , vet ni vad!? Dom pratar SVENSKA vissa gubbar!
Jag har set den så många gånger och har aldrig tänkt på det innan!
Måndag:
Åkte till frissan och klippte topparna och slingade ljusa slinger.
Sen blev det stallet direkt och tog med mig kakor som jag Anna och Amanda skulle fika.
Anna skulle rida staketträning, så vi fikade en kaka innan och skulle ha fikat en efter men... det glömde vi så vi har en kaka tillgodo idag! :D
Efter staketträningen så frågade Anna oss om vi ville följa med henne hem till henne och träffa hennes kompisar.
Vi käkade popcorn och tittade på I rymden finns inga känslor. Har set den typ 4 ggr nu. Tur att man tycker om filmen.
Idag:

Idag ska jag till stallet, ringa och fråga när ett möte är. Läskigt eftersom jag måste ringa till en hästklinik och snacka med personen... :S På det mötet föhoppningsvis. Känns läskigt eftersom jag var där och proade v14. Tänk om dom inte kommer ihåg mig...
Gå till en sog vid stallet och fixa till några stigar som har fallit ihop lite. Fixa lite hinder i skogen. Baka med Amanda.
Vad det blir av allt planerat vet man aldrig.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0