Dag 2 morgon...

Klockan ska ringa om en kvart men nää... Jag kan inte sova längre. Det blev ljust i rummet vid halv sex..
Somnade om och vaknar nu. Helt okej för mig, men vill gärna sova mer. Annars kommer jag bara få en massa näsblod! D:
Så ska se om man kan häga upp något för fönstret.
Jag och Elin bor i ett rum inne i huset. I rummet bredvid (vi måste gå igenom det för att komma någonstans) så bor Emmie. Emmie är också här och praktiserar. Vi kommer att ha så himla kuuuul! Stället verkar helt underbart! Bara rida en massa heeela dagen.
Vi börjar dagen med ett liitet problem, men det blir lätt att fixa. Hon som äger stället skulle visa oss igår var vi skulle äta frukost, men det glömde hon... så i går kväll så kom vi på det och skulle gå ut och kolla om dom var där, men nää. De hade redan gått och lagt sig, så vi får väl se vad vi hittar. ;)
Ska be Elin fota (jag snor kameran säkert också) lite så att det blir några bilder ikväll.
Nu får man väl börja väcka dom andra. Elin är väldigt svårväckt och Emmie sa att hon också gärna ligger kvar...
Aja, vi får väl se hur det går.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0