jobb...jobb...jobb...

Idag så väckte mamma mig typ tio över sju ocgh frågade om jag kunde jobba istället för Emelie, hon hade fått jätteont på ett ställe där hon har haft inflamation på, så det blev upp, snabbt på med kläder o borsta håret. Det var det ändta jag han med innan vi var tvungana att åka....
Så mellan 7.45 - ca 14.30 så blev det att ta upp varur.... -.- ganska drygt, emn tiden går fort när kusinen oxå är där. :)

Sen när man är hemma typ 15.00 så blev det att byta om till ridkläder och sen åka till satllet. :)

Jag och Tuttan red ut en stund. Det var super mysigt! Frös inte alls. (Y)

Nu är jag hemma och ska ringa Elin om Nyår! :D :D  partypartyparty!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0