dålig update

I helgen har det varit dålig...
Men här kommer det. (Y)

Fredag:

Jag red Barman ute i snöön. :] Skulle åkte till jägers blev inget p.g.a snöön... -.-
Men det verkade som det var tur att man inte åkte dit. Hörde att det var tråkigt. E det sant?

På kvällen så träffade jag Mathilda, Linn o Elin i stället. :D Vi var hemma hos Linn och gjortde typ... ehh.? inget. Cx vi snackde mycket. Sen så stack jag, Mathilda och Elin hem till Elin och sov där. Vi kollade på Ensam hemma 2. Vi somnade typ tre. ^^

Lördag:

Elins klocka ringde typ åtta! Hon hade glömt att stänga av den sen veckan -.-' :@ men det gjorde inte så mycket för vi skulle upp nio... Så vi sov en liten stund till. Sen typ tjugo i elva så åkte jag, Mathilda, Elin o Mary till Entré. Där skulle vi Träffa Louise.
Jag shoppade en massa julklappar. :D Bilder på klapparna får ni när kompisarna har fått dom, vill inte avslönga vad dom ska få ;)
Somnade typ tolv again...

Söndag
:

Gick upp typ nio. Skulle åkta ca halv tio till dalby med Mathilda, Linn o Rebecka. Vi skulle på tråkig gudstjänst. Fast dom blir rätt roliga. x) Tror inte att hon som håller i gudstjänsten gillar oss så mycket. x]

Sen så kom vi hem typ halv ett, käkade lunch sen cyklade jag till stallet. Kan inte förstå hur vissa bilar kan köra som dårar!!

Jag - Tuttan red ut med Anna - Menno. JÄVEL vad kallt om fingrarna!!! Trodde att jag skulle döö! Men det var jättemysigt och Tuttan var piig. :D

Hoppas att ni har haft en bra dag som jag :D


Kommentarer
Postat av: brander

sv; härligt :) har lagt till dej nu! har du lagt till mej ;b ?

2010-12-20 @ 21:59:57
URL: http://branderof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0