Provat o klart men... Nya igen..

Nu har jag kommit hem och dom har provat.
Det gick väl bra...
För bra kanske? :((
Känns så fel att någon annan ska rida henne. Hon är min bebbe... <3
Det värsta är ju att någon ny ska komma imorgon!
Vill att hon ska stanna hos mig! Min fnjutte <3
I en början var det mer ok, inte så många som kom, det gick inte så "super"(inte dåligt heller) för oss, men nu... NU är der hon ♥ jag. Vi kämpar oss genom vått som torrt...
Som i helgen.. vi glömmer det och tar nya tag! ♥
Vi är ett team! Ett team som har så mycket kvar att ge tillsammans!♥

I´m gonna miss you so much!!♥
♥Du är en sån ängel!
Du ger mig allt jag behöver! ♥
Love you now and forever!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0