Muy Horrible...

Inget går så bra just nu för mig.
Jag vill inte att Tuttan ska bli såld, men det går ju på helt fel håll.
På lördag kommer ny från DANMARK(!) och kollar..
Sen på söndag kommer dom som provade henne i tisdags IGEN! Inget bra tecken för mig ;)
Ledsen för till dem som tycker att jag är taskigt och inte vill att hon ska bli såld, men ni måste förstå min kärlek till den hästen! Den är så stark att det inte går att beskriva med ord. ♥
Helt plötsligt blev hon så poppis, hur? Vill ha tillbaka där när hon skulle ha föl... inte vara till salu, eller i alla fall när ingen tyckte om henne...
Men livet är hårt... men vill inte det just nu. Det har varit så mycket!
Men man får se lite glatt på livet, på den tiden vi fått tillsamman, och hon är ju inte såld än! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0