Praktik dag 1 av 5

Idag började praktiken.
Jag praktiserar i ett stall precis utaför Dalby. Han som har staller föder upp egna hästar som han sen tränar och tävlar.
Idag så började vi med att mocka 15 st boxar.
Jag har ridit en häst. Borstat och fixat med 3åringarna. Gjort vi en 2 årig hingst som skulle löshoppas någonstans, tror den skulle visas. Lite svårt att förstå en norsk ibland.
Trivs ganska bra och ska vara där i en vecka.
Ska se kom jag kan ta något foto på dom små fölen. ;)
Fick även en känsla att jag ville rida rikig dressyr.
Har inte gjort det sen Tuttan åkte... eller snarare sen 10 -11(?) oct... då jag inte fick rida Tuttan mer.
Så nu blir det synd av en av Emilias hästar, förhoppningsvis Hajjen :3
Jag och Tuttan LC/LB (?)

Kommentarer
Postat av: Emilia Nemrin

Haha, hajen kmr till att dö!! haha... Han kmr vara så trött på dressyr så att han kmr vilja hoppa vartenda hinder;) Då Kanske det blir SM i Januari<3

/Emme

2011-11-08 @ 19:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0