Allsvenskan Dressyr omg 2

Idag är det som rubriken säger, allsvenskan i dressyr omg 2 på hemmaplan.
Så det blir att man hejar på dom. (hur man nu gör det när det är dressyr, då man ska vara tyst, men man kan väl heja lite etfer?)
Sen blir det att rida Nalle. Hade tänkt rida ut en liten sväng mellan två ryttare ;) Har bara 1h på mig där men det ska nog gå. :D
Vid fem så ska man vara partyfixad med Elin och syster. Då åker vi till en lokal i sandby och ska träffa en av Emelies(syster) kompisar. Sen ska dem ha 18års fest. Så jag och Elin ska också vara med :)
Har bara ett problem... Vet inte vad jag ska ha på mig... Men det får lösa sig när det kommer :)
Det går frammåt med headern men behöver lite fler bilder som ska tas imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0