Stallet

Idag blev det ingen vila för Tuttan för det var någon ny som kom och provade henne. :((
Det var två flickor 13/14 och 15/16år från Malmö. Det var bra att det var så nära om dom skulle vilja köpa henne.
När den äldsta flickan red så gick det väl bra. Det såg hyfsat ut för att vara försat gången på henne.
Men sen har man ju sina tankar när det gäller andra som rider sin älskling
Den yngsta var mindre duktig men hon hade inte ridit så länge.
En annan sak som var bra med dom var att om dom skulle köpa henne så skulle hon förmodligen inte ta hem henne förse i Juli(?) för dom hade ingen plats på Malmöridklubb(?). Så då får jag rida henne lite längre än om någon annan kanske köper henne.
Jag får helt enkelt orka väta på svar....
Jag hatar det så jeeevla mycket!!
♥ ingen får ta min älskling från mig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0