...

Tjaa... Vet inte var jag ska börja...
Har verkligen inte haft lust att blogga...
Inget är speciellt bra just nu.... :(
Tuttan ska är ju till salu (vilket jag visste). Så i söndes så var någon och provade henne, det gick bra och det såg bra ut. Flickan ville prova henne igen fast på terräng då hon vill tävla terräng. Så igår så körde vi till Teds bana och hon tränade för honom. Det gick super Tuttan skötte sig bra ( .... ). Vill inte att hon ska säljas!!!!
Hon är det bästa som har hänt mig!!! Från första dagen jag red henne tills nu och frammåt kommer jag alltid att älska den hästen!!! Ingen kommer att vara så underbar som hon! Har lärt mig otroligt mycket på henne och vill lära mig mycket mer. Men det ser inte ut som om hon kommer stanna så länge till.... :(
Eva som äger Tuttan sa att jag fick hjälpa dom med Cadmandou de Goldenboom (eller hur det stavas :s ) "Nalle" och rida honom istället. Det e bra på det viset att jag inte blir häst lös. Hade inte blivit det i vilket fall som helst, har fått två andra oxå, men jag vill stanna hon Eva och kompisarna där. Trivs super där!!
Men Nalle kommer inte bli som Tuttan!!
Älskar dig verkligen! <33

I helgen så ska jag hjälpa till på en fälttävlan! :D Ska bli kul! Kan se om det blir några bilder ;) Har lixom ingen bra kamera :( Men, men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0