Adseke RC

Som planerat blev det att åka till Adseke RC!
Det är så jeevla kul där! Vill aldrig åka där ifrån, det känns som man åker bort och inte hem. Men sammtidigt saknar man Tuttis där hemma!!!
Det hade kommit och åkt många hästar sen jag var där sist. Men Falcomannen, Dian och Cirkline var kvar av favvisarna! Men Cirkline var inte lika roligt som sist. Hon höll på men huvudet heeela tiden idag när vi red ut (jag-cirkline Mathilda-Minjor). Jag försöka inte att ta i henne funkade inte.... Sen typ håll lite mer och driva en massa, funkade inte... Så Mathilda hoppade upp och provade sina skills. Vilket funkade efter ett tag. Sen bytade vi tillbaka och så sa hon hur jag skulle göra. Så i slutet gick hon som en klocka!
Imorgon är det skola igen....
Men det är inte mycket kvar!! :D
v 21 - mån-fre
v 22 - mån-tors?
v 23 - mån-fre? då vi slutar!! :DDDD
Sen blir det att åka tillbaka till ARC! Åker väl dit med Elin och Mathilda och träffar Emmie!!!!
Sen får Emmie åka med ner till mig!
Längtar som satan!
puss o kram!
En bild på Novi. Nu vet du hur hon ser ut ;)
Laica som tyvärr hade åkt :((
En liten flock där alla har åkt tror jag... Såg i alla fall ingen av dom. Om do inte va på betet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0