Som vanligt...

När jag kom till stallet efter att ha ridit Hajjen så hade Anna fixat allt till mig. Hästen var klar och allt. Så Anna fick rida Tuttan. Så då bliv det inte fotning...
Idag red vi ut en sväng.
Men imorgon så ska jag rida henne och då ska jag ha lindorna eller scharaket. :)
(tror det blir schabraket)
Idag så åkte jag till falsterboHS men handlade inget idag. Men gick in i en affär och bara typ nää detta har man redan sett så vi hoppade över vissa.
Vi kollade även lite på dressyren och hoppningen.
Ikväll händer inte så mycket... vi har gäster men ingen i min ålder eller så.
Så jaa datan får underhålla :D

Kommentarer
Postat av: matilda

SV: JAAA! :D jag har redan plockat tagel från Maia så du kan få de ;) <3

2011-07-11 @ 10:58:53
URL: http://mathildaochjulija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0