Ehm jaa..

Jag skulle ju ha tagit bilder på Tuttan med sitt nya schabrak men, så klart glömmer jag mobilen hemma.
Idag så ska jag först rida Hajjen sen blir det hem och byta om och rida Tuttan sen :)
Idag ska jag inte glömma mobilen! Men vet inte om det blir det schabraket då jag ska ha dom nya lindorna. Fast man kan kanske ha dom i alla fall. Vi får se.
Igår på träningen gick det ganska bra. I början när vi hopapr typ 80-85 så hoppar hon mycket bättre, det går mycket bättre då men när det blir typ 95-1m så blir det inte alls lika bra. Då måste man komma hur perfekt som helst. Så vi fick två stopp under hela träningen.Är ganska nöjd med det. Det var bara en oxåer som vi stannade på alla andra hindren gick suprer! :D
Bild på mig och Hajjen sen flyinge Suger Cup del1
Vi fick 7,0 - 0,5 för ett stopp så slutbetyg 6,5 :)
Vi är lite långt ifrån men det får gå. Redigerar den någon gång väl ^^
Några bilder fån vinslövs Suger Cup del 2
Innan vi ska starta! :D
Så mobbat!!!
En till failbild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0