10 Juli

Jag hade tänkt hoppa lite inte så mycket så jag började med att rida fram och få henne mjuk och rörlig. Vi red fram ca 20min? Lite mer sen hoppade vi över ett litet hinder på 60cm på böjt spår. Vi bytte varv och så. Sen hoppade vi en linje med två hindren. Det var 5galoppsteg mellan. Vi började på ca 70 och 80 sen höjde vi till 90 - 90. är dfet kändes bra i båda varven så höjde vi det ena till 1m tog det två ggr och det kändes super. En liten halvhalt på mitten och sen bara hålla om och flyga över det andra! Så jag kände att vi komemr att klara 1,10m och det gjorde vi utan några problem! :D Hon bara hoppade debt som inget.
Tror jag måste rida genom henne innan jag börjar hoppar, för det är då det går som bäst!
Sen så hade vi det nya schabarket.
Vår nya tävlingsoutfit.
(tyckte den var söt ^^)
Ska måla lite nu sen stallet. Ska även ut och gå med Menno ska ta hand om honom hela veckan :)

Kommentarer
Postat av: andersson, andersson, världen bästa andersson

Vad fiiin hon blev i det! Bra köp :D (men så fick du ju smakråd från hon där elin, har hört att hon är riktigt bra)

2011-07-11 @ 17:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0