Skooolaaaa

Idaa så vard et skola som vanliga....
det var en heöt okajj dag.

1. Engelska - Vii gjorde inte så jätte mycket... ^^
2. Musik - vi har musikprojekt nu och då sak vi spela i olika grupper, min grupp är bra människor..... men vi är inte så duktiga, eller snarare jag o Maria ^^ Anna o Evelina spelar bra (Y) Vi ska spela Memphis :D
3. Vi skulle ha haft idrott men det slapp vi för någon kok kom o berätta om mat o hälsa -.- tråkigt...
4. Spanska - vi ska ha redovisning... -.- Vi brukar ha spanska med 8c men dom var o lyssnade på koken så vi tjejer i 8a va sj så vi redovisade för varandra ^^ sliper man för alla hehe....
5. sen var det bara so kvar! :D Vi redovisade även där men det var inte så svårt ^^ min  grupp hade miljöpartiet. xDD
 Sen slutade vi :D :D ^^

Hoppas att ni hade en bra dag :D

Kl 18.00 så ska jag va på ribban o käka på en returang, farmor o farfar bjuder o kusinerna ska med. Ganska tråkigt.... men men.... that's life.

Skriver kanske mer idag :D

Låten: Memphis - Marc Cohn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0