Skoolaa... :/

Idag så var bäl skolan helt okajj. Vi börjagde med musik. :P o på spanskan så ritar vi bara kläder. ^^
och den var dom andra lektionerna okajj. ;P

Vi slutar tidigt på frdagar 14.20 och Jag, Louise, Maria o Linn brukar åka med varandra hem men så var Lin o Marry sjuka. Så jag ringde o frågade mamma om hon kunde hämta, men Linnea var med kompis :/ o dom vägrade...
och sen kommer Katarina o frågar om vi har skjus hem, hon bara frågade precis som om det var en självkalarhet (stavning?) att hon skulle åka med oss (vi åker aldrig med varandra). Och jag bara nee men din mamma då? och hon bara vet inte. sen så gick hon o kollade när hennes storasyster slutade, sen kom on tbx och frågade Ronja om hon ville åka med henne hem. Och Ronja bara asså jag vet inte.... (hon visste att om vi hade skjus hem så skulle vi åka med) Om vi inte skulle ta bussen. Sen gick Katty ut till sin syster och sen kom hon tbx och bara kommer du Ronja, (och bussen går inte förren om en halvtimme!) deras mamma hade komit för att hämta dem. Jag och Lollo bara men vi då? ska du bara skit i oss nu? Och katty bara asså det finns bara en plats kvar. Men hallå? ska hon först åka med oss om vi hade haft skjus och sen bara för att hon har det så skit hon i oss...
låter kanske liite egotrippat, men ni skulle ha varit där.

Jaa, det var Freda det...


Kommentarer
Postat av: elin

amerikanska pip ljud

2010-09-04 @ 12:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0