Barman 30 - 9

Idag så var det föst tänkt att bara skritt, men så kom Cissi oxå o då red vi i ca en halvtimme tsm. Vi red på fältet :D Fyy faan vad pigg han blir. :P Vi jobbade på typ en stooooor volt runt ett typ en liten dunge, eööer vad det nu är ^^ KAn ta foto någon gång på det ;P
Så jag jobbade honom i olika tempo, han riktigt tog i bakifrån¨:D Haha, om jag hade släppt honom så hade han stukit iväg som en kanon! *wrooooooom* Cx Men som tur det gjorde han inte det. För i söndes? kanske, så busred jag lite på fältet och lät honom sträka på sig, men guuuuuud vad uppspelt han blev efter o han ville inte stanna ^^ Bariz <33

Men ska lägga mig o läsa Harry Potter nu natti! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0