Barman 14 september

Jag tränade för Bella och det gick superbra! :P Är riktigt nöjd :D Vi tränade på att rida rakt fram i skritt, trav o galopp. Svårt men i slutet gick det riktigt bra :P Vi tränade även på över gångar speciellt mellan trav o galopp, då Barman har gärna springer ifrån arbetet. Men det gick bar i sltutet det med. :D Han blev nästan helt loss i koppen :D Är såå härligt när han är det. :D

Vi var även riktigt snygga ;P

Jag:




Barman :P Fick ingen från sidan så det blev uppifrån ^^



Jag o Barman ^^



Barman när vi rider ner:



En lite video på vägen jag har till ridhuset. Jag rider hem till gården nu :P Inte så intressant men det ser mycket längre ut på bilderna än vad det är så det får bli en film ist. ^^





komentera en massa nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0