Baaad

Jag har varit dålig på att uppdatera, men ja det är ju skola o hästar som gäller nu. :D Har hänt både super saker :) o bad saker
10 saker

1. Jag kasnke ska hjälpa en tjej med sin D-ponny 2ggr i veckan. (hopponny :D)
2. Det  blir ju att jag får rida Barman mindre. :/
3. Ingen Ullared D: D:
4. Ingen Lost D:
5. Bara måla o fixa i rummet :) :( är både kul att bli klar men baaaad att det inte blev Ullared :,(
6. Jag ska fixa med hästarna en massa i helgen plus liite imorn pluuus trooorsdaaa :D
7. Inga bilder ida heller men lovar imorn en massa olika :D
8. VI ÄR LEDIGA PÅ FREDAG :D
9. Jg får inte åka till Ullared den 4 oct.
10. Något.... Cx


Intressant va? xDD


Kommentarer
Postat av: Marry Potter

Baaaaaaad att det inte blev LOST... = C

2010-09-22 @ 17:46:00
URL: http://arkivm.blogg.se/
Postat av: Louise

Mycket bad. D:

2010-09-23 @ 20:18:20
URL: http://jagtyckerinteomdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0