Tutch N Go Dag 6

Idag så red jag ut med Mathilda - Maia , Emilia - Hajjen o Julia - Grålle. :D Vi red till terrängbanan o tänkte hoppa lite o galoppa o sånt Cx men det hade regnat så det var super pläggit o gäggit, så det blev inte något hoppane :/ men en del galopperande där det var tort. :D Fast Julia o Emilia ville inte. :( Så jag o Mathilda gjorde det, men. Då ville Tuttan vara först så han galopperade på, men så ville Maia osså det så det blev snabbare o snabbare. ^^ sen ville jag o Mathilda galoppa mer för det var skitkul att galoppera fort igen :D :D Men problemet var att det inte var underkontroll hela tiden Cx så sista gången vi skulle galoppa så höll ja o Tuttan på att rida över några människor (A) dom fattade först inte att jag inte hade kontroll *superduktigt av mig* ^^ Sen så red vi i genom en stooooor vatten "pöl", det är ett vattenhinder. :D Och då blev de typ meeer crazy o galoppa på meeeer! Men så börja vi närma oss där vi skulle svänga av in i det kläggiga o skritta men så ville Tuttan inte stanna, så jag trodde att hon först skulle galoppa raktmot träden/buskarna o sen stanna o jag trilla av, men så som tur så upptäckte on träden/buskarna o jag han vika av o slapp att trilla av, o hon stannade :D :D Men GUUUUDVADKUUUUULDETVAR!!! :D :D :D Måååste göra det igen :P <33 Ha det bra! :D

Kommentarer
Postat av: mathilda

Jaa vi måste göra de igen! :D:D skitkul vare! <3333

2010-10-24 @ 21:17:22
URL: http://mathildaochjulija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0