:D :D the game...

Denna veckan (när vi inte har några prov) så har vi såklart typ inga läxor, vilket är great :D men så fort vi har prov så har vi massoa med läxor... ? aahhh blir galen!!!! :@ Cx Idag så skulle vi ha haft: - Planering - Ea - No - Sp - Ma men så var vår no lärare inte här så det blev ingen no utan två timmars hålla, men sen så får vi reda på att vi ska ha ea igen -.-' och att vi skulle räkna matte, vilket jag gjorde på ea:n som jag hade innan + att vi har matte sen... så nee, tack, vill gärna inte råkna matte, så det blev att spela ett spel. :P myyyyyycket roligare :D (Y) Sp var väldigt slapp så jaa typ inga lektioner idag :D :D

Kommentarer
Postat av: Marry Potter

HAHAHA. Great. Men ni var så taskiga mot mig, den bestigaste av ALLA, så jag ska vara sur på dig. <:

2010-10-22 @ 16:15:22
URL: http://arkivm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0