Tutch N Go dag 11 (Lördag)

Det blev upp tidigt. Kl 7! Skulle iväg med Mathilda (mathildaochjulija.blogg.se) o kolla när hon tävlade Chino. SÅ var i stallet cs halv åtta. Hon fick mat medan jag mockade, sen ryktade jag o kov iväg ca tjugo över åtta. Eftersom det var dressyrallsvenskan på granelundshallen så fick det blir rida ut. Tyvärr så regnade det.... men inte så jättemycket när jag skulle rida. (Y) Vi red en runda i terrängbanan. Alltiidskojjsiigt! O det hade blivit ganska mycket vatten i vattenhindret!!! :D (Y) ÄNTLIGEN!!! Red i genomdet o hade skojj! På tisdag blir det hoppträning fär Bella. JAGSKATÄVLAPÅLÖRDAG!MINFÖRSTATÄVLINGMEDHENNE!!! :D Jag ska hoppa en LD - 80cm. LÄNGTAR!! Ha det gött! :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0