Stallet :D

Jag cyklade till stallet vid halvfem tiden.
När jag kom upp så började jag mocka. Gud vad Nalle skiter mycket! (bilder kommer när jag fått någon ganska bra)
När jag hade fixat allt i stallet så tog jag in Barman o Nalle. Jag började mysa o göra Barman fin. Sen ringde mamma o sa att Linnéa (min mini syster) kunde rida Nalle. Såå dom kom upp och vi fixade Nalle oxå.
Eftersom Linnéa bara är 7år så red hon med sadel fast att han bara får skritta. :( Jaaa, eftersom jag skulle skritta me så red jag barbaka. Det var mysigt i det höga gräset. (L) Sen kom jag tillbaka och då tvättade jag Barman sår. Det är scarry! :S Jag får väl ta en bild på det. Men när han kom till stallet så var det typ 3000 gånger värre. :// Men nu har han fått spa. ^^  


Idag skulle Cissis nya häst komma vid sex tiden men så kom dom iväg lite för sent, och sen så var det köer så dom kom hem vid åtyta tiden. Men jag var inte där då :/// Får väl se den på fredag i.s.t ((:

Imorgon blir det FALSTERBO vem mer ska dit?? :P Får skriva om Falsterbo imorgon. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0