Hajen idag :D <3


När jag kom hem efter att ha klipp mig så åkte jag till stallet med Emme. Jag red Hajen och Emilia Chaplin. :D
När vi skulle galoppa så fick dom fnatt och Chaplin ökade på enormt! Hajen ville hänga med och wrooooom så sprang han på soom faan! Men det var roligt!! :D <333 Sen så var det hem o skölja dom och sen hade  vi gäster. :D

Imorgon ska jag till Lomma o träffa Linn o Rebecka. :D Och sen ska jag rida. :D (då blir det förhoppningsvis bilder, men lovar inget)

CHAPLIN







HAJEN

Kommentarer
Postat av: emilia

vrf har du sssssssååååååååå stor bild på hajen men inte chaplin????

2010-07-23 @ 19:08:11
Postat av: Mathilda <33

Vet inte blev bara såå xDDD <33

2010-08-03 @ 21:18:23
URL: http://minipimpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0