Dagarna i Disneyland :D

Måndag: Vi kom upp till hotelet på eftermiddagen, där checkade vi in och sen så åkte vi buss till disneyland och skulle checka allt tills imorgon. När vi kom fram till disneyland så gick vi in på ett ställe som heter the Village. Det var en massa resturanger och butiker. Sen när vi hade kollat där och ätit så åkte vi hem till hotellet igen o badade där. :D


Tisdag:
Det var skit varmt! Aja, vi åkte till disneyland idag i den första parken. :D Åkte en massa karuseller och såg någon liten show och en liten parad. :D Sen på kvällen så kollade vi på en stor parad med en massa vagnar med en massa ljus på. Superfint! <33 Efter paraden så var det fyrverkerier (?) skitfint!! :D (bilder kommer sen när jag orkar lägga in dom ^^) sen var det hem.

Onsdag: Vi åkte till Disneyland studio idag. :D åkte även där en massa karuseller. vi träffade även kalle anka. ^^ Sen badade jag o Linnea o pappa. :D

Torsdag: Idag åkte vi in till Paris. Där såg vi Eifeltornet. :D Jag och pappa gick upp i det. :D Man såg ass mycket!
Sen så åkte vvi runt i Paris o kollade på en hel del saker. :D Vi åt även där inne och sen åkte vi hem.

Fredag: Vi gick inne på disneyland idag igen och lite i den andra parken oxå :D Åkte en jäklamassa! :D ÄLSKARBERGODALBANORNA!!!!!!! <333333 Sen gick vi i affärer och åkte hem sen. :D

Lördag: Sista dagen idag D: Idag åkte vi först det roligaste och sen åkta jag Dumbo med linnea xDDD
Sen vid sex halv sju så började vi åka hem. :// Vill tillbaka! Men saknar det här hemma!! <33333 Btw JAG HAR VARIT I HOLLAND!!!

Söndag: Vi åkte hem den sista biten. DDD: Var ass jobbigt att åka hem. :// Men nu är jag hemma. :DDD Men vill tbx. ;P <333333

Kommentarer
Postat av: Maria

Välkommen tillbaka. ;D

Vi kan väl smsa om bion om du vill för jag vill hemskt gärna se den! <3

2010-07-25 @ 21:03:06
Postat av: Mathilda sj :D

Imorgon!! :D

2010-07-30 @ 14:23:54
URL: http://minipimpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0