12 juli ;D

Idag har det varit varmt (igen) Så på förmiddagen så badade jag och väntade på att Emilia skulle komma. :D
Vid halv två så kom Emme och då badade vi. :D Så va vi till fem sen så skulle hon hem o rida. Först skulle jag oxå rida men sen så ringde Patricia och då bestämde vi att hon skulle rida idag (vilket var både bra och dåligt, det dåliga var att Elin skulle fota moi men det braiiga var att det var varmt så slapp man det) men, men. Sen så åt vi efter det så har jag kollat på tv:e: ;D Nu vid 22.30 så badade jag igen. Pappa fyllde på vatten men ändå var det 28 grader i poolen!
Och nu sitter jag här... får väl skriva mer imorgon eller ikv. :D kram <33

Kommentarer
Postat av: Baba

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-01-21 @ 12:01:34
URL: http://baba.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0