Idag 10 Augusti :D

Idag så åkte jag upp till stallet vid tiotiden och då mockade jag tre boxar och sen fixade jag med Barman.
Vid tolv så åkte jag hem och dushade och tog på mig andra klädder och sminkade mig. Sen åkte jag upp till stallet igen. Jag skulle hjälpa Cissi me Prima. Hon vill inte gå in i transporten längre... Det tar evigheter idag när vi skulle lasta henne. Så jag hämtade ett kort körspö och mande på henne med det i.s.t och efter typ två, tre försök så gick hon in (Y) Sen tränade Cissi när vi skulle lasta henne så gick hon in direkt (Y) yippi! När Cissi o jag var på väg hem så mötte vi min mamma på vägen och då hoppade jag över till mammas bil och sen körde vi hem till Kerstin.
Där tog jag på mig lite mer snygga kläder. ^^ Sen så fikade vi o snackade.
Nu är jag hemma och väntar på att maten ska bli klar. ;P Sen ska jga hem till Aaajjliin och sovaöver (Y) :D Sen imorgon sak jag och Aaajjliin in till Lund o shoppa :P  Så, så jättemycket update blir det inte imorn. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0