idaaa :P

Idaa så va jag med Marry. :P Vi kollade först  på Harry Potter 1 och sen spelade vi xbox. :P Även det var Harry Potter.^^
Sen åt jag.
Sen följde jag med Emelie o mamma o skulle lämna Emelie i hennes nya rum (hon bor på internat) men det var inte klart och det var skit dåligt just nu, fast att dom sa att det skulle vara klart. men men....
Och nu är jag hemma o ska kolla på film.:P
Mitt Photo Shop funkar fortfarande inte..... D: Men här kommer det iaf liiite.
Men dom är lixom ordigerade... :/

Visst är Elin fin (A) ^^


Visstärhansååjääävlasööt! (L)


              (L)           L               O               V               E           (L)
      


                              I can't let you go
 



     (L)      L               O               V                 E        (L)


Kommentarer
Postat av: elin

söthesten :((

måste ha ett redit möte och smida massa onda planer mot fienden!

btw diggar min stil!

2010-08-22 @ 21:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0